Zásady ochrany osobních údajů

Tyto zásady ochrany osobních údajů (dále jen „Zásady“) popisují způsob získávání, používání a dalšího nakládání s osobními údaji získanými prostřednictvím webového rozhraní www.penef.cz nebo prostřednictvím kontaktního formuláře, e-mailu nebo jiným způsobem (dále společně jen „webové rozhraní“).

Správce osobních údajů

Penef s.r.o.
Vysoká 4232/37
466 02 Jablonec nad Nisou
IČ: 052 34 557
DIČ: CZ05234557
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl C, vložka 37800

Kontaktní údaje správce:
Adresa pro doručování: Vysoká 4232/37, 466 02 Jablonec nad Nisou
Telefon: +420 602 622 778
E-mail: info@penef.cz

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Čím se řídíme při nakládání s osobními údaji?

Při nakládání s osobními údaji postupujeme v souladu se správním řádem České republiky a přímo použitelnými předpisy Evropské unie, zejména nařízením GDPR (EU) 2016/679, zákonem č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů a zákonem č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti.

1.2. Co jsou osobní údaje?

Osobními údaji se rozumí informace, které identifikují nebo mohou identifikovat konkrétní fyzickou osobu, zejména:

  • Identifikační údaje (jméno, příjmení, datum narození, IČ, DIČ, přihlašovací jméno apod.)
  • Kontaktní údaje (adresa, telefon, e-mail)
  • Technické údaje (IP adresa, typ prohlížeče, zařízení, operační systém, cookies, doba a počet přístupů)

2. ZÍSKÁVÁNÍ A VYUŽÍVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

2.1. Jak získáváme vaše osobní údaje?

Osobní údaje získáváme zejména při:

  • Vyplnění objednávky nebo kontaktního formuláře
  • Zřízení uživatelského účtu
  • Procházení webu – pomocí cookies

Více o cookies se dozvíte v sekci věnované souborům cookies.

2.2. Na jakém základě a pro jaké účely zpracováváme vaše údaje?

Zpracování probíhá na těchto právních základech:

  • Plnění smlouvy: dodání zboží / služby, evidence a archivace daňových dokladů.
  • Oprávněný zájem: ochrana právních nároků, zasílání obchodních sdělení k již objednanému zboží.
  • Souhlas: přímý marketing a další účely, na které jste výslovně přistoupili.

2.3. Po jak dlouho údaje uchováváme?

Osobní údaje z objednávek uchováváme po dobu nutnou k plnění smlouvy a zákonným povinnostem. Údaje dané na základě souhlasu uchováváme po dobu platnosti souhlasu nebo tak dlouho, jak nabízíme obdobné služby či zboží.

3. VAŠE PRÁVA V SOUVISLOSTI S ÚDAJI

  • Právo odvolat souhlas: odvolání je možné kdykoli e-mailem, telefonicky nebo písemně. Odvolání neovlivní zákonnost dřívějšího zpracování.
  • Právo na přístup: zjistit účel, kategorie údajů, příjemce, dobu uložení a získat kopii.
  • Právo na opravu: požadovat doplnění nebo opravu nepřesných či neúplných údajů.
  • Právo vznést námitku: proti zpracování pro přímý marketing nebo automatizované rozhodování.
  • Právo na výmaz: požadovat smazání, pokud údaje nejsou již potřeba, odvolali jste souhlas nebo byly zpracovány protiprávně.
  • Právo na omezení zpracování: omezit zpracování v případech sporné přesnosti nebo protizákonného zpracování.
  • Právo na přenositelnost: získat data ve strojově čitelném formátu a předat je jinému správci.

4. SPRÁVA A ZPRACOVÁNÍ ÚDAJŮ

Jsme správcem vašich osobních údajů. Údaje mohou zpracovávat i externí dodavatelé (dopravci, účetní, cloudoví poskytovatelé), vždy však v souladu s GDPR. Předávání mimo EU probíhá pouze v případech nutných pro plnění smlouvy a za podmínek zákonného přenosu.

Zpracování probíhá automatizovaně i manuálně, vždy s řádným zabezpečením. Tyto Zásady jsou platné a účinné od 12. 11. 2021.